anitameindert.reismee.nl

Op de "Reschen-pas".

Zondag, 29-09. Vanochtend rond 08.15 weer verder. Eerst richting Ravenna, via de SS16, Via Adriatica. Ik heb een route gemaakt die een klein beetje de route volgt van de fietstoer 2018. Vlak voor Ravenna zie ik een mooie kerk waar Kees en ik een koffietje hebben gedaan. Verderop komen we door het dorpje "Anita" waar we, toevallig, een heel stuk van de fietsroute daadwerkelijk volgen. Verderop gaat het richting Ferrara en dan Verona. Hier komen we voor het eerst op de Autostrada. We volgen deze tot vlak voor Bolzano. Hier pakken we weer een stukje om en nabij de fietstoer. Via Kaldern, Calderno, gaan we naar Merano en verder richting "Reschen-pass". Vlak voor ons verblijf deze nacht pakken we nog een klein stukkie van de biketour. Even een foto momentje met de Sub op een zelfde spot van vorig jaar. Rond 17.00 uur stoppen we bij Pension Hofer, St. Valentin auf der Haide. We krijgen een pracht appartement voor één nacht . Vanavond eten bij de buren. Morgen noar Huus!!!