anitameindert.reismee.nl

Trachila op de bike!

Trachila is een piepklein dorpje aan het water zo'n 14 km zuidelijk van waar wij zitten, Stoupa. Vanmiddag zijn we daar, heerlijk langs de kust, naar toe gefietst. Op de kaart een mooie route maar daar staan niet echt de hoogte verschillen op. Toch maar gewoon gegaan en we zijn prima over de steile klimmetjes en afdalingen geraakt

Laughing
Werkelijk een prachtig stukkie pedaleren, rechts de ruige kust, links de steile rotsen. Wel een must om water en wat eten bij te hebben want de zon brandt ongenadig op de fietsende toeristen
Cool

In Trachila heerlijk gezeten op het enige terrasje, waar je de eigenaar zelf maar ff moet opzoeken. We genieten van koude fanta, frappée en het enige ijsje nog in de diepvries. Wie na ons komt heeft gewoon pech, haha

Tongue Out

Zelfde route weer terug. Mensen zijn overal druk bezig de rotzooi van de "zondvloed" van enkele dagen geleden op te ruimen, sommige strandtentjes zijn alweer in "business". Terug in Stoupa nog heerlijk op een koffie terras gezeten om de verbrande calorieën weer wat aan te vullen. Cappuccino's met een werkelijke HEERLIJKE applepie!!!

Nog even langs de Katarina Supermarket en dan de laatste kuitenbijter naar ons huisje. Alweer en heerlijke dag, A&M.

Renate

Wat een heerlijke vakantie. Geniet ze.