anitameindert.reismee.nl

Op de Fietse.

Kalimera, goeiemoge.

Wij zijn groen bezig, we zijn gezond bezig, we horen er helemaal bij!!! Op de fietse noar de bakker, op de fietse noar 't strandje, noar 't dorp, naor de market, alles op de bikes

Laughing
Cool

Samen al ruim 45km gepedaleerd, het gaathelemaal prima. Beetje klimmen, dalen, constant schakelen, hartstikke leuk om te doen. Gisteren samen de hele klim vanuut 't dorp noar ons plekkie gedaan, klein verzetje erop, niet te SNEL willen en proberen tempo gelijkmatig te houden. Is prima gelukt en daarna nog ff de poole in, heerlijk

Smile

Vanmorgen vroeg een beetje regen, voorspelling is: beetje bewolking, misschien een druppie. Na de koffie naar het prachtige dorpje Kardamili, kijken, lunchje, shoppen, beetje de toerist uithangenen! Wel met de Dai

Sealed

Groeten uit Stoupa,

chairetismoús apó Stoúpa

A&M.

Anneloes

Leuk zeg dat jullie zo'n plezier van de fietsen hebben! Was een goed idee om ze mee te nemen. Veel plezier er nog van. Klinkt alsof jullie nog wel meer km op het stalen ros gaan maken. Goed goan! X

Jan.

Hé hallo,
Ik heb inmiddels de foto's bekeken en de verhalen gelezen en kan alleen maar zeggen: "het is wel jaloers makend". Ik heb dan ook de conclusie getrokken dat jullie d'r wel van geniet. Mocht dat nou niet het geval zijn, dan ga kan ik alleen maar concluderen dat ik de verkeerde conclusie heb getrokken.
Alle gekheid op een stokje, blijf lekker vakantie vieren, zo af en toe lekker eten en een slokje nuttigen, laad het stalen ros zo af en toe bewegen en neem heel veel mooie herinneringen straks mee naar huis.
Veel plezier, groet Jan.