anitameindert.reismee.nl

Bijna één week in Stoupa.

Kalimera, goeiemorgen.

Bijna één week in huize Myrto, Stoupa, op de middelste van de drie zuidelijke tenen van de Peleponnesos, Greece. Wat hebben we gedaan, tot dusver? Weinig, ontbijtje, zwembad, heel veel lezen, uitrusten, heerlijk zitten op "ons" eigen mini terrasje. Zalig.

Vrijdag op de bikes langs de kust naar Agios Nikolaos, over de gewone weg terug, even stoeien met de vele versnellingen, ging best goed, bijna zonder stop weer omhoog naar ons plekkie

Cool
. Net op tijd terug voor een zeldzaam regenbuitje, nog snel in de poole in terwijl de blaasjes op het water plenzen.

Gisteren met de Dai naar de westelijke teen geweest waar we 10 jaar geleden al eens waren, nog met deToyota, Mooie tour gemaakt, herinneringen ophalen. Jammer om te zien dat het sommige plaatsen echt achteruit gaat, lege huizen, verlaten bedrijfjes, zelfs een toeristisch stadje als Koroni is niet meer als toen. Mooi dan ook te zien dat het stadje Pylos juist direct een andere indruk geeft, nette straatjes, mooie huizen, investeringen in een haventje en nog steeds een machtig mooi plein onder een mega plataan

Smile
. Mooie dag, weer veel grieks moois gezien.

Vanmiddag op de Koga/Gazelle naar de beach, lunch aan het strand, "Brug naar de Hemel" mee, blz 617 al, parasol en bedje in 't zand, genieten van zon en zee.

Verder, ja verder is t' afzien hier. "s Morgens om 8 noar de bakker, naar beneden zoeven op de 44 x 11, terug omhoog op de 32 x 28, dan direct ff het zwembad in, ontbijten en plan maken. Of gewoon niks.

Uut Griekenland, een mooie zondag, Anita & Meindert.

Ans.

Alweer een week weg,wat gaat dat toch snel!Hier begint morgen weer het gewone leventje oftewel vakantie voorbij!Geniet er lekker van,maar daar hebben jullie geen probleem mee????

Anneloes

Heb even heerlijk bijgelezen. Goed voor het vakantiegevoel, want ik geniet op afstand met jullie mee. Hier een geluidjes-makende-baby in de box, broodjes in se oven en een beetje een brak gevoel vanwege de Diekdaegen. Lange leve de zondag:) Fijne dag toppers en blijf mooie verhalen schrijven Mein. Xx

Renate

Erg leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Fijn dat jullie zo genieten. have fun.