anitameindert.reismee.nl

Vertraging!!

Kalimera, gegroet uut Stoupa{Gr}.

We zijn er, met wat vertraging. Maandag om 08.00 vertrokken uit Vipeteno. De kerstverlichting in de dennenboom naast hotel Brenner brandt uitbundig, de zomer is dus voorbij??? Verderop nog meer voortekenen van naderende kerst. Het is 13°, na een uurtje al 23° en na Verona op de Po-vlakte al snel 29°. Cappuccino stop vlak de brug over de "Po".

Als even voorbij Modena, wanneer de temp over de 30° springt,ineens Mariah Carey uit de speakers tot ons komt met de über bekende kerstsong dan is het zeker, de zomer is voorbij.

De temp loopt op tot 34°, tussen Bologna en Rimini lange files op de andere kant, allemaal huiswaarts kerende vakantiegangers. Aan "onze "kant heerlijk rustig touren, 110 op de cruise-control.

Tegen half 4 in Ancona. Bij het inchecken horen we dat de Minoan-Lines vertraagd zal zijn. Verwachte aankomst 19.00, waar we om 17.30 al hadden moeten vertrekken.

Sealed
Uiteindelijk ligt de "Cruise Olympia" pas om 19.30 aan de kade. Dan lossen en weer laden en varen we om 21.30, met 4 uur vertraging uit de "Port of Ancona".

Dat betekent dus een aankomst in Patras(Gr) om 20.30 i.p.v. 16.30 en dus ook een rit van 250km in het donker, over griekse wegennaar Stoupa.

Frown
Nou ja niks an te doen. Om 21.00 rijden we van boord in Patras, rond 01.00 zijn we in Stoupa. Flesje rood staat al klaar, nog even lekker buiten zitten, nogsteeds 25gr.

De Dai heeft weer heerlijk gedraaid,na 1880km geland in Stoupa, VAKANTIE-TIME!!!

Ans.

Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad!En als ik de foto's zo bekijk maak ik mij over dat " geniet ervan" geen zorgen.????Dat gaat helemaal goed komen!