anitameindert.reismee.nl

Op weg naar huis.

Kalimera,

Toch nog een update. Het is inmiddels vrijdagmiddag, 12.30 uur, we zitten aan boord van de "Fior de Levante". De ferry die ons terug naar het vaste land zal brengen. Om 12.45 zal zij uitvaren richting Kylini. Wat hebben we nog gedaan. Zoals al eerder gezegd hebben we inderdaad de laatste 2 dagen in vakantie modus doorgebracht. Lekker ontbijten, rustig wat dingetjes doen, koffie op de veranda en dan tegen de middag op de bikes noar 't strand bij Porta Roma. Gisteravond samen met de buren, mensen uut Boxtel, uit eten geweest en daarna nog een Mythos bij ons op de veranda. Hij is chauffeur, gesprekstof dus voldoende, weet zelfs waar Herxen ligt. Al met al toch weer laat , het is onze laatste avond.

Vanochtend half 7 wakker, om 7 uur d'r uut. Nog één keer lekkere broodjes halen, dan direct nog even het zwembad in, daarna de hele handel inpakken. Als alles in de koffer zit doen we nog één keer ontbijtje op de veranda. Dan alles in de Dai, de fietsen weer op de drager en zijn we eigenlijk "fertig zum abfahren".

Als de hostess nog even langs is geweest, een bakkie koffie is genuttigd, gaan we om 11.00 uur op weg. Rond 11.45 zijn we in Zakynthos-stad. De Levante ferry komt net binnen, we checken in en gaan om 12.15 aan boord. Rugzakje mee voor water, broodje, appel en de laptop. Er is zowaar wifi op deze nieuwe "Fior de Levante" dus kan ik nog lekker een verhaaltje in elkaar draaien. Als alles een beetje volgens plan gaat zijn we rond 14.00 aan in Kylini, dan in ongeveer in 1,5 uur naar Patras waar we aan boord gaan van de "Cruise- Europa" van de Minoan-Lines voor de lange overtocht, via Igoumenitsa, naar Ancona, Italië. Inmiddels zijn we "los" in Zakinthos-port. Ergens op zondag zullen we weer zu Hause zijn. SPOT, ik kom d'r an!!!!!

Tot ziens, A&M.