anitameindert.reismee.nl

Stad, strand, bijna verbrand.

Kalispera, goeie avond, Freunde!

Geen paniek, niets gebeurd, maar meer een waarschuwing aan ons zelf. Een klein dingetje aan onze vroege vakantie is het feit dat wij zelf nog bijna geen zon op ons huidje hebben gehad. Dus toen we gisteren terug fietsen na onze eerste middag aan de playa voelden we allebei zoiets van oei dat gaat toch wel snel hier met het verkleuren.

Ja, gisteren zijn we lekker naar zee geweest. We hebben op meerdere plekken gezocht naar een lekker rustig plekkie, met de fiets te bereiken, geen lawaaitrappers en misschien met een parasolletje en stoeltje. Hier een km of 3 vandaan is Porto Roma, met de fiets tot bijna on the beach, rieten parasolletje en ligbedje, provisorisch afspoelen, prima plekkie. Dus heerlijke middag gehad. Alleen even uutkiek'n met de zon, la soleil, die Sonne, dus.

Vandaag met de city-Dai naar Zakynthos-stad geweest. De car bij de pier aan de haven gezet en lekker door de stad geslenterd. Terrasje, koffietje, cappuccino, oorbellen scoren, mooie kerk bekijken, bij de ferry's kijken, spieken naar dure jachten en eindigen op een prachtig uitzicht over de stad. Heerlijke dag.

Vanavond heerlijk gegeten bij taverne Perfetto, knoflook champignons, saganaki, moussaka, rode wijn en ouzo! Morgen weer playa Roma, waarschijnlijk.

Kalinichta, Good Night, A@M.

Anneloes

Ik lees het wel: jullie vermaken je opperbest. Top!