anitameindert.reismee.nl

Anitameindert is weer on line!

Hallo allen van reizen houdende mensen!!

Hier weer een nieuw verhaal van Anita Meindert. Ja, nu al op vakantie?? Ja, door een nogal volle bezetting in de door ons zo geliefde september maand, op het werk bij DB Cargo, waren we min of meer genoodzaakt onze zomer vakantie naar voren te halen. Daarom zijn we nu al op weg naar, hoe verrassend, Griekenland. Deze keer gaan we naar het eiland Zakynthos. We zijn toch wel benieuwd naar hoe het er nu, Juni, zal uitzien. Misschien worden we toch wel verrast door de, waarschijnlijk, behoorlijk andere aanblik van de natuur. De maand september is toch wel aan het eind van de zomer, een dorre, droge, toestand eigenlijk.

Maar goed, we zijn onderweg. Of liever, we zijn al aangekomen op onze eerste overnachting. Net als de vorige keer in hotel Brenner in Vipeteno, Italië. Vanochtend om 04.45 vertrokken, een paar keer oponthoud gehad (Stau) en om 16.30 toch al ingecheckt. Eerst een lekker koude Becks uut Bremen!!

Morgen gaat de reis door naar Ancona, eind van de middag aan boord van de Minoan-ferry naar Greece. Zondagochtend gaan we van boord in Igoumenitsa en dan met onze Euro-Dai, over land naar Kylini voor de laatste overtocht naar Zakynthos. Hopelijk zijn de Minoan mannen een beetje op tijd, anders halen we de ferry naar Zakynthos niet meer! Maar goed, dat duurt nog even.

Vandaag was toch een mooie reisdag, een beetje regen gehad vanochtend, verder droog, zonnig en nu hier in Vipeteno nog steeds 23gr.

Dus straks, nu eigenlijk, lekker douchen. Vanavond een goeie hap met een glas rood in het restaurantje hier vlakbij en morgen op tied weer op de Autostrada!!

Tot de volgende, A&M on the Road!!

Renate

hey wat leuk, dat jullie weer online zijn. goeie reis.

Anneloes

Yes, leuk dat je weer blogt Mein. Ik geniet op afstand mee van je schrijfsels en foto's. Goede reis!