anitameindert.reismee.nl

Lekker "niksen"!

Dag negen, bijna 4 dagen gereisd, dus 5 dagen hier in "huize Myrthó", Stoupa. Vijf dagen waarin we eigenlijk bijzonder weinig hebben gedaan. Of misschien juist heel veel, heel veel niksen. Lekker tijd voor elke dag buiten ontbijten, koffie leuten, lezen, zwemmen in "ons" zwembad hier, enz, enz . Hélemaal niets gedaan dan? Tuurlijk wel. Op de fiets naar het strandje verderop, Pantazi beach. Gisteren, weer op de bikes, naar Kardamyli. Heerlijk terras gezeten, geluncht met glaasje Retsina erbij, foto's gemaakt, nieuwe zwembroek gescoord. Al met al toch alweer zo'n 35 km, weinig vlakke stukken, natuurlijk.

Vandaag niet weggeweest, nou ja, vanochtend natuurlijk op tied naar de lokale "bakker Jolink". Dit is dus om 08.00 op de Koga, met tegen de 55-60km naar beneden, verse croissants en een bruine platte bol scoren en dan met tegen de 8-10km weer terug de 'bult" op. Dan direct de pool in, alles is nog stil, héérlijk. Daarna pas ontbijten, buiten natuurlijk! Geen zin om weg te gaan vandaag dus veel lezen, koffietje, weer de pool in, nog een keer een broodje, drankje. "NIKSEN" dus!!!

Gaat er dan nog wel iéts gebeuren dan?? Tuurlijk wel. We gaan nog een keer naar Mistras/Sparta via de prachtige bergpas. Ik wil zeker nog één of twee serieuze fietstrips doen, ook samen willen we een mooie, verdere fietstoer nog doen. Vast en zeker bedenken we ook nog wel iets, we hebben nog twee weken dus we zien het wel.

Germien

Dat klinkt goed, lekker genieten en zeker verdiend na zo’ n etappe van uit Nederland.
Fijne vakantie en geniet van tour de greece 🚴‍♂️🚴‍♂️🍸🎉