anitameindert.reismee.nl

Weer thuis.

Dinsdag, 01-10. we zijn thuis. Maandagochtend zijn we om 08.45 weggereden bij Pension Hofer. Richting Nauders en dan verder naar Landeck. Maar ja, direct hier moesten we al afwijken i.v.m. weg werkzaamheden. Dus moeten we de route nemen die ons zowaar nog even in "die Schweiz" brengt. Dan mooi afdalen naar de 'tunnel Landeck" en hierna een stukje "Inntal-autobahn". Bij Imst pakken we de opgang naar de "Fernpass". Bij de grensovergang is er nog een controle maar net voor 11.30 zijn we dan in de "Freistaat Bayern". Nu de A7 naar het noorden. Onderweg passen we de route nog wat aan, om gemelde files wat te omzeilen. Dit pakt best wel goed uit en tegen 18.30 passeren we de grens bij Venlo. Nog een klein stukje en om 20.15 uur staan we op de dam aan de Hollewandsweg, Zwolle.

Na 4 weken vakantie, heerlijke reisdagen met de Suba XV, 3612 gereden km, mooie fietsdagen samen, wandelen, gewoon genieten van heerlijk weer, terugblikken op de fietstoer 2018 en mooie korte en langere ferry overtochten zijn we weer thuis. Vandaag nog gewoon thuis, motor weer ophalen, beetje opruimen en natuurlijk "SPOT" weer ophalen! .

Morgen gaat het gewone leven weer beginnen. Ook wel weer oké, direct weer 2 dagen naar Maastricht/Luik. Anita heeft nog even vrij. Het was GENIETEN!!!