anitameindert.reismee.nl

Laatste keer vanuit Stoupa.

Kalispera.

Ja, inderdaad. Vanavond is voor ons de laatste avond in Stoupa. Na bijna drie weken alhier gaan we morgenochtend de Super-Dia weer inpakken. Wat hebben we nog gedaan deze laatste week? Samen gefietst naar het strand, naar Kardamili, samen klimmen naar prachtig uitzichtpunt, samen cappuccino, walnut-pie delen, naar de kapper en natuurlijk heerlijk eten en drinken .

Gisteren heb ik een generale oefening gedaan voor wat betreft het inpakken en het op de Koga pakken van alles wat volgende week mee moet als de grote "Fiets-odyssee" gaat beginnen. Ook direct een test rit gemaakt .

Vanochtend zijn we, ik, naar de kapper geweest voor het in orde brengen van mijn "Fiets-coupe"! Vanmiddag hebben we nog een mooie Dai tour gemaakt. Dus, de fietstassen staan al klaar, de koffers doen we morgenochtend en dan vertrekken we morgenmiddag naar Igoumenitsa. Zo'n 540 km toeren van het zuiden van de Peloponnesos naar het noorden, tegenover Korfoe. Morgen, rond middernacht, zal de "Cruise Olympia" van Minoan-Lines koers zetten naar Ancona(It).

Gerry en Kees zijn inmiddels ook onderweg, iets anders dan gepland was i.v.m. staking bij Ryan-Air op vrijdag a.s . Zij vliegen morgenvroeg eerst van Köln naar Berlijn, hebben daar 2 uur overstap en vliegen dan door naar Ancona. Als alles lukt zien we elkaar zaterdagmiddag vlakbij Ancona. Zondagochtend gaan Gerry en Aniet dan met de Autostrada-Dai richting Oostenrijk, voor de mannen begint dan het fiets avontuur !

Kalispera, kalinichta, A&M.

Gerry Van Oene