anitameindert.reismee.nl

Thuis.

Nog één keer Kalispera!

Inmiddels zijn we weer thuis. Afgelopen nacht zijn we tot ongeveer 02.00 door getuft. Bij rastätte Illertal, A7, hebben we de Dai aan de kant gezet. Een klein beetje niet helemaal in het donker, Gordijntje maken van de ANWB route kaarten, even de oogjes dicht . Ik zet toch ff een wekkertje want misschien kunnen we een ontmoeting mit Frühstück doen met Anneloes, Jesse en Willem. Zij overnachten in de buurt van Würzburg en wij kunnen onze route snel aanpassen. We slapen bijna 3 uurtjes, snel bakkie thee/koffie en croissants gescoord. Volgens Garmin kunnen we om 07.00 in Kitzingen zijn, dus de ontbijt-date gaat door. Snel ff een appje!

Inderdaad, net voorbij 07.00 uur zijn we bij de camping, De VW-camper, koffie en thee staan al klaar! Da's toch gaaf!!! Het is droog, niet te koud, lekker tussen de beide auto's gewoon Frühstücken TOP!!! Tegen half 9 pakken we de boel weer in, allebei tanken en dan gaan we elk een andere richting uit. Zij zuidwaarts, wij naar het noorden. We rijden 's een keer helemaal de A7 tot Kassel, dan via A44, A1 en B54 via Enschede naar Zwolle.

Om 14.00 zijn we weer zu Hause. Na 3966 km, 3 weken genieten van Zakynthos, heerlijk rijden, reizen en varen is ook dit Griekenland verhaal weer ten einde. Ik, wij, zeggen tot ziens!!

Fam. Schuurman

Leuk verhaal en nog leuker om met jullie te ontbijten! Was geweldig! Herzliche Grüsse aus Brixental