anitameindert.reismee.nl

Flower-Power van Zakynthos.

Yassou, Hallo allen geslaagden, bijna geslaagden en andere volgers!

Hulde aan ieder die geslaagd is, daarom een bloemen groet vanaf het immer zonnige Zakynthos. Inmiddels alweer de vierde dag voor ons op dit mooie Griekse eiland. Wat hebben wij tot dusver gedaan? Nou, weinig eigenlijk. Maandag en dinsdag hebben we vooral veel op "onze" veranda gezeten, koffie, nog 's koffie, veel lezen, beetje in het zwembad en al wel op de fietsen geweest. Toch wel lekker handig, even naar de "Supermarket", een pin apparaat opzoeken, al ff strandje zoeken en natuurlijk weer een terrasje doen.

Gisteren hebben we met onze eigen eiland-explorer Dai een beetje een tour de Zakynthos gedaan. Langs de oostkust naar het noorden, via de westkust weer naar het zuiden. Onderweg al een prachtige olijven-mill bezocht, natuurlijk geproefd en ingekocht! Ook veel mooie wijngaarden gezien dus ook dat wordt nog vervolgd. Natuurlijk hebben we "Shipwreck-Beach" aangedaan en ons verbaasd over de werkelijk belachelijk gevaarlijke fratsen die de "selfie-verslaafden" uithalen voor een plaatje! Nog maar pas geleden is een meisje uit Colombia uitgegleden en naar beneden gesturtzt!! Via de mega, super toeristische zuidkust(Brrr) weer naar ons "eigen" terrassie!!

Vanochtend weer beetje uigeslapen, ff naar de bakker(op de fietse), ontbijten, boodschappen(op de fietse) en lekker bakkie op de veranda. Vanmiddag misschien naar het strand, ???????!

Groeten,???????????, A&M.

Anneloes

Klinkt goed luitjes! Mocht je nog een plekkie in de Dai over hebben voor een fles olijfolie dan reserveer ik 'm graag:) Fijn dat jullie de fietsen al weer gebruikt hebben. Goed goan!

Renate

Hoi, Goed om te lezen dat jullie je al weer helemaal "thuis" voelen in Greece. Ook in dit jaargetijde. Mooie foto's. Welk strand wordt het? Ze zien er allemaal top uit.
De diploma borrel houden jullie tegoed!

Tiemen en Ans.

Goed om te lezen dat het "aanpassen "zonder problemen verloopt en dat jullie weer volop aan het genieten zijn.Nou dat lukt hier ook prima!Immer zonnig... Nou dat is het hier dan weer niet:)We zitten ook iets noordelijker zit nu zo'n 4500 km tussen ons in.Maar vandaag veel zon gezien en voor het eerst de hele dag DROOG:):)Een prachtige tocht gemaakt op de brommer, en weer heel veel gezien!!Groeten uut Noorwegen.