anitameindert.reismee.nl

Laatste keer.

Kalispera,

Hoezo laatste keer? Wel vandaag geldt voor een heleboel dingetjes, het is de laatste keer in deze heerlijke vakantie!

Cry

Laatste keer een prachtig tourtje op de Koga. Laatste keer samen op de Gazelle/Koga noar "ons strandje". Laatste keer de fietstassen weer inpakken aan het einde van een heerlijke beach-middag. Laatste keer terug fietsen over het fiets/wandelpad langs de zee en door Stoupa langs de terrasjes aan de waterkant. Laatste keer samen naar boven zwoegen/zwetenop het kleine verzet noar "ons" plekkie.

Morgenvroeg laatste keer noar de bakker zoeven en weer terug zwoegen voor het laatste ontbijtje op "ons" ontbijt-terrasje. Daarna rustig de rotzooi inpakk'n.De Dai volstouwen inclusief olie, krasi en een rvs schoorsteenhaan??? Rond 12.00 uur vertrek naar Patras, toch een ritje van een uurtje of vier en dan zullen we zien of de "Olympia Palace" op tijd zal zijn

Undecided

Straks de laatste keer lekker eten aan de waterkant in Stoupa, genieten van een heerlijke Griekse maaltijd.

Kalispera, kalinichta, A&M.

Ans.

Geniet van jullie laatste uurtjes vakantie Griekenland 2016.En voor morgen alvast een goed reis/vaart gewenst.

Renate

Nog ff lekker genieten. Goeie reis terug. Tot gauw.

Anneloes

Goede terugreis gewenst!