anitameindert.reismee.nl

999

Buonasera,

Ja, italiaans want we zijn geland in Vipeteno, bij Hotel Brenner voor de overnachting.
En 999 zijn de vandaag gereden kilometerjes.
Om 05.15 weggereden uut Zwolle, direct al in hempie, korte boks en teva's. Zo tegen 06.45 al de grens
bij Venlo over gestoken. Het plan is om via de A61, A5, A8 en A7 over de Fernpass naar de Brenner te tuffen.
Dit gaat prima. Over de "Moseltalbrücke, de Rijnbrug bij Alzey, langs "Hockenheim naar de A5 en vervolgens de A8
ten noorden van het "Schwarzwald".
Net voor de aansluiting met de A7 komt Verkehrsinfo met meldingen over Stau en stockendes Verkehr voor de tunnel bij Füssen.
Snel het plan bijgesteld en doorgereden richting München om daar over de A95 richting Garmisch-Partenkirchen te rijden.
Goeie keus, veel rustiger en al genieten van die Berge.
Langs Seefeld, afdalen naar Innsbrück en dan de "Brennerpas" over.
Direckt voorbij de Brenner grens in file tot aan Vipeteno. Nou ja, het reed langzaam door.
Om 17.15 bij het hotel. Het oude douane terrein staat bomvol trucks die vanavond, vannacht en morgenvroeg zeker weer zullen gaan rijden.
Het was een prima eerste dag, temperatuur die meer past bij de Po-vlakte en bij Vipeteno onweer, bliksem en een bui.
De Dia snort weer lekker, de fietsen staan als een huis, de tank is weer vol.
Straks lekker eten, rode wijn en morgen op tied op weg noar Ancona.

Aniet en Mein.

Ans.

Goed om te horen dat alles voorspoedig verloopt,slaap lekker en voor morgen weer een goede reis gewenst.

Tiemen.

Goed om te lezen dat de eerste dag voorspoedig verlopen is. Voor morgen succes en voor nu welterusten.

Deetje

He gelukkig dat jullie de file richting Italie zoveel mogelijk hebben kunnen omzeilen. Want onze heenreis was met omzeilingen (prachtig door de bergen) van de file., als nog het laatste stuk "drama". Maar zoals jij (Anita) weet heb ik het drama wat nodig in t leven..dus deze vakantie voldeed wat dat betreft volledig aan mijn (bijna) eerste levensbehoefte haha. Nou jongelui genoeg over onze reis, heeeeeel veel en plezier en geniet maar heerlijk van ALLES.

Renate

Veel plezier.