anitameindert.reismee.nl

Eindelijk vakantie!

Dat klinkt wel een beetje dramatisch?

Maar toch, we zijn er wel een beetje aan toe. Zoals wel verwacht is het een toch wel een errug druk jaar geweest, er is machtig veel gebeurt. De nieuwe serre, een nieuwe generatie is geboren, soms wel erg vaak van huis(Luik). Het jaar, tot nu, is echt voorbij gevlogen. Dus nu tied veur ons zelf!!!

Ja, het is saai, we reizen weer naar Hellas, Griekenland. Nu geen rondreis toestanden, onbekende grenzen opzoeken. We gaan naar het zuiden van de Peleponesos, naar Stoupa. Zes jaar geleden hier ook al geweest in een heerlijk klein vrijstaand huisje met een bijna eigen zwembadje

Smile
. Drie weken relaxen op een vaste stek. Is er niets nieuws dan? Jawel, de fietsen goat mee, niet om direct woeste etappes te doen maar wel even op de bike noar zee, een terrasje, een volgend dorpje. We zien wel!!! Mijn Koga en de Camper Gazelle van Anneloes staan opde mega mooie bikedrager van Aleida, achterop de ouwe trouwe Dai, onze Euro-trotter. Ook gaan er twee relax tuinstoelen mee om heerlijk te kunnen zitten lezen, koffie doen of gewoon niks.

Morgen om vijf uur geht es loss, op naar Vipeteno voor de eeste overnachting.

Sander

Super leuk om allemaal weer te lezen. Wees verstandig geniet en besef dat je straks in Nederland zo weer in de dagelijkse bezigheid beland. Dus genieten. Succes met de volgende fiets etappe n